Wednesday, May 21, 2014

Hijab Accessories for Wedding



     Every woman wants to looks beautiful in every moment, especially the moment when she will never forget forever; that moment is wedding. When she become a bride she must looks as beautiful as a Queen. No matter she is Muslim or non-Muslim, she must looks more beautiful than anyone. So, for a Muslim bride, we recommend you to wear unusual hijab also accessories to beautify your look. Here are some tips from us especially on choosing accessories for wedding: 

  1.  Use glamour and elegant accessories like brooch, head craft, and hijab jewelry.
  2. Use scarfs to makes you more elegant. 
  3.  Finally, be confident with anything that you wear because you will look more beautiful if you are confident with your style.

Here are some examples on choosing hijab accessories for wedding:


If you still confused on choosing style for your wedding and any other occasion, just visit our blog in hijabcantiksolo.blogspot.com to refresh your style so that you will looks more beautiful.

Be confident with your style ladies :)

****


Aksesoris hijab untuk pernikahan 

Setiap wanita ingin terlihat cantik disegala kondisi, terlebih pada momen yang tidak akan bisa dilupakan seumur hidupnya seperti pernikahan. Ketika dia menjadi seorang pengantin dia harus terlihat secantik ratu. Tidak masalah apakah dia adalah muslim atau bukan, dia harus terlihat paling cantik dari siapapun. Lalu, untuk seorang pengantin muslim, kami merekomendasikan anda untuk mengenakan hijab dan aksesorisnya untuk mempercantik penampilan anda. Ini adalah beberapa tips untuk anda dalam memilih aksesoris hijab untuk pernikahan
  1. Gunakan aksesoris yang glamor dan elegan seperti bros, bandana, dan perhiasan hijab. 
  2. Gunakan selendang untuk membuat anda lebih elegan.
  3. Terakhir, percaya dirilah dengan apapun yang anda kenakan karena anda akan terlihat lebih cantik jika anda percaya diri dengan gaya berbusana anda.
Jika anda masih bingung dalam memilih gaya untuk pernikahan anda dan berbagai keadaan, cukup kunjungi blog kami di hijabcantiksolo.blogspot.com untuk memperbarui penampilan anda sehingga anda akan terlihat lebih cantik.
Percaya dirilah dengan gaya anda ladies :)



No comments:

Post a Comment